V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

30 mars 2012

Hjälp!

Heej!

Ja precis hjälp kan va bra i många fall så jag ringde....
En härlig farbror som bor här på kusten och som är otroligt duktig på trädgårdar och allt vad de innebär, så han var här och tittade då jag står stopp i mitt huvud och kände att jag behöver nytt eller annat tänk då jag är fast i samma tankar och inte får ihop det alls. Så han ska komma igen och rita upp min trädgård och det blir syrenhäck, trädgårdsland, och dränering mm. Har iiiiiinte riktigt pratat med herrn i huset än dock men de kommer när det blir läääge så att säga =)
Ska bli så spännande att se ritningen sedan.

Renoveringen i hallen börjar ta form efter MYCKET strul kan man säga men pardörrarna är på plats, klinkersen är lagd så ikväll skall här fogas och lite panel ska sättas, sen ska jag fixa en hatthylla och lite annat jox i helgen är tanken och så ska här städas och vädras och jag längtar såå tills det är klart.


Dörr,tak och vägg
vit,vit och vit
 Ha en underbar helg gott folk!
Kraam Sanna

2 kommentarer:

  1. Ha en fin helg.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera
  2. Kommer o bli så fint då kan vi dricka kaffe i bara njuta & kolla vad man kan hitta på :) snart börjar de roliga kramar från oss

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig